Morgonen

Ja gjorde konditionstestet imorse, förbättrade det med två enheter, men det var nog inte för att jag förbättrar konditionen, utan för att jag envisades med att jag skulle förbättra mitt resultat på testet. När lektionen hade slutat och vi hade duschat kom Inger (idrottslärarn) in i vårt omklädningsrum och berättade att en tjej/kvinna i Stensele hade tagit livet av sig...aldrig kul att höra.

Det va ingen jag känner personligen, men efter ett tag kom vi fram till att det va systern till en av lärarna på skolan. Hon var dotter till min mentor på högstadiet och hon var tremening med mina kusiner. Känns väldigt tråkigt för alla som förlorat nån de älskar, och man får en stark känsla av vemod...

Nä nu blir det engelskac och sen projekt. Sen är det äntligen lov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0