Oj ja glömde visst...

Ja jag lämnade datorn på skolan just efter att ja skrivit att ja skulle gå till Peter å kolla det där om kravanalysen...men självklart hade jag glömt det innan ja ställt mig upp ur stolen och lämnade istället skolan utan nån kravanalys :( Men men, det kommer ju en dag imorgon också :)

Sitter nu å nöter lite kemi. Kände mig tvärduktig då jag faktiskt lyckades förstå nått, men nu känns det som om ja hamnat i en svacka igen för nu är det bara som på tecknat då massa siffror och formler virvlar runt skallen å man bara blir mer och mer förvirrad :/ Ska nog ta en liten paus, ta en skön dusch å sen fixa mig lite mysigt fika med mitt nyinköpta te som ska ja bra för en...Grönt te med citron, ingefära och kamomill, hoppas bara det smakar bra också ;P Det är nog bara till att smaka å se.

Sen gräver jag väll ner skallen i kemiboken en stund till men sen tror ja faktiskt ja ska ta å scrappa lite. Har inte gjort det på vääääldigt länge nu, är så jävligt sugen på å köpa en massa grejer å bara sitta med det hela dagarna. Men självklart stoppar den tomma spargrisen mig och jag sitter istället å bara dödar tid. Suck, tänk om man ändå hade lite pengar...

Men men, nu ska ja inte va så negativ, har ju i alla fall mat å tak över huvudet ;) Tack mamma å pappa! :P

Blir nog inget städande heller förresten. Känns ganska onödigt och har inte alls lust med det ;) Tror jag sparar det tills i helgen, då har jag ju nått att spendera en dag med i alla fall...fast så hemskt ser det iofs inte ut, tar nog bara en halv dag eller mindre för en ordentlig städning. Va i helsike ska man göra med resten av helgen?? Åh jag tror jag har blivit umgängesberoende...måste nog på rehab ;) Iofs känns det ibland som jag bor på just ett sådant ställe, men men. På sommarn är det i alla fallskönt här i Forsvik, å fint också :D

Nä nu blir det duschen, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0