Ojoj, tiden rusar...

Önskar att det skulle gå ännu fortare mot studenten, men veckorna går i alla fall lite fortare. Sen måste jag säga att kvällarna bara flyger förbi...i alla fall när man sitter å ser "How I met your mother" i sådär 4-5 timmar i sträck. Är nog därför bloggandet hamnat lite på sida...men det är ju bara så bra! Har bara två vsnitt kvar på andra säsongen nu, tror det blir att se dom sen idag innan ja far på bio med Jennöff.



Har ju skrivit lite om helgen å chaffis-uppdraget till www, men här kommer då lite mer detaljerat :P Hade först planerat en lugn hemmakväll, för när jag ville fara dit var det ingen annan som ville så dom planerna hade jag som skrotat. Men då skrev Jenny å sa att dom ville ha en till chauför så att Patrik kunde följa (som hela veckan sagt till mig att han inte ville :P ), men ja sa så okey för det kunde ju bli kul ändå tänkte jag. Det blev det ju också men jag ville ju också dricka å slippa köra patriks förbannade bil i det jävla väglag som det faktiskt va. Det va minus 20, det snöade, det va spårigt, de va snörök, det satt tre fulla killar i bilen som skrek å hade sig å ett tag hade jag då till oh med en kamera (med blixt!) upptryckt i ansiktet. Men men, när vi sen komme fram for vi en snabbis på statoil å se va det att hitta parkering. Självklart fann det ingen id själva hotellet så det fick bli ica-parkeringen iställe. Därifrån gick jag å patrik till hotellet, dom andra gick direkt från statoil. Det va väll, ja va ska man säga mer än...kallt! Det snöde fortfarande, var fortfarande minus tjugo grader, å som om inte det va nog så hade patrik stått på mina vantar så dom låg blöta kvar i bilen :( men men, man ska väll inte klaga. Kön va ju självklart 5-10min lång, men det värsta va att när det bara va två pers framför oss i kön, stängde vakten dörren å sa "det är fullt". Snacka om att snubbla på mållinjen eller vad? Men efter ytterligare 20 minuter så hade det visat sig att det bara var garderoben som var full och hela det problemet hade lösts...så vi kom in till slut, kalla och...ja väldigt kalla. Sen va det som bara å gå omkring för mig eftersom jag inte drack. Vart dock less ganska fort för båda knäna och ryggen gav upp :( så runt tolv eller ett nån gång gick ja å patrik till bilen, å en eller en å en halv timme senare fick vi äntligen fara hem. Hade riktigt kul, men kylan, å skadorna sänkte det hela...

På måndag morgon plockade jag upp en chokladask ur brevlådan som långsjöbygänget lämnat åt mig :P Jag tål de ju inte å äter heller inte godis, men det är ju tanken som ränkas. Dessutom va det ju som ja sa till Jimmy, hellre en låda choklad än ett paket mjölk, lite räkor och plåster ;) hehe

Ja som sagt blir det då bio med Jenny ikväll, får se om min syn på svenska filmer kan ändras, för det är en svensk skräckis vi ska se :P får väll rapportera om det senare. I helgen blir det väll å slöa, plugga å träna...kanke skulle göra nått med jannike om hon kommer hem :)

Men nu blir det off till konsum, ha det!

...eller måste bara få säga att det va lite tungt att igår komma hem från en otroligt dryg skoldag, för att få veta att kylskåpet gått sönder just när mamma å pappa är borta! Just bra timing eller vad?

Kommentarer
Postat av: Jannike

Är det den där svenska vampyrfilmen? Jag tycker den sög, o hon jag såg den med tyckte också det, så vi såg inte ens klart den.. :P

2009-02-11 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0