Ojojoj...

Har tänkt över mina otroliga bravader från gårdagen :P Hur i hela friden kan man gå från samtalsämnet balpartner till att hålla en patriotisk predikan om sex och ens "första"? Va så jäkligt kul då ja komme på det att ja börja asgarva för mig själv trots att ja satt å såg den sorgligaste delen i Sex and the city filmen :D Förlåt till alla som drabbades av mitt meningslösa och konstiga kackel, å till er som roades säger jag väll varsego ;) man måste ju kunna bjuda lite på sig själv!

Ja tänk så tokigt det kan bli. Sen måste jag då få säga att jag fortfarande funderar över det där med att ägarn sket i å kolla mitt leg å bara sa att jag har varit där förut. Kan inte släppa varför han minns mig mer än dom andra?! Känns lite lurt, men han kanske tycker att jag är så söt att han kommer ihåg mig ;) Troligen är det inte så, utan han minns mig för att jag gjort nått eller handlat mycket av honom, men man kan ju alltid drömma :P

Sen en annan grej ja gjorde imorse va att spela upp hejarklacken i hipphipp om och om igen i min hjärna. Fyllde på mobilen, vilket gjorde att saldot på allkontot sinade och hejarklackens "Slut på kontot" var därför det som direkt flög in i mina tankar.



Ja dom är för roliga dom där :P Kanske jag hade platsat i deras gäng igår? Ja man kan ju som sagt drömma ;) hehe

Nä nu ska ja nog försöka göra nån nytta, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0