Onsdagen som blev en förvåningens onsdag :P

Jajjemen, hade ställt in mig på en onsdag som skulle likna alla andra dagar den här veckan, dryg, fylld av skolarbete och allmänt händelselös. Men, hann inte långt in på dan innan jag blev förvånad för första gången :P Å det va något väldigt trevligt också :D Ska inte säga vad det va, men det kommer komma i ett inlägg inte så långt in i framtiden skulle jag tro ;) Åh va ja är glad!

Sen när ja for för å käka lunch med Patrik blev jag förvånad igen. För det första var pastasalladen oväntat god, men sen hade vi precis likadana sockar på oss!! Vad är oddsen att det händer?? Vi har då kommit fram till att vi är skrämmande lika :P Hihi...det va också lite fult att ingen själv ägde sockarna vi hade på fötterna. Dom jag hade var systers, å Patriks va antingen hans systers eller mors :) haha

Sen fick jag en sista överraskning då jag skulle fara hem å skrev till lillebror å fråga om han ville ha skjuts hem. Hans svar va då: "nä tyvär"...Vadå tyvär? Tror han att jag skulle bli ledsen eller? Visste inte att han hade så bra självförtroende ;) haha, det var förvånande tycker jag :P hehe

Men men, nu måste jag göra klart skolarbetet så ja kan spendera min fulla tid med Jenny imorrn :D åh gud va kftarna ska gå på oss ;) <3

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0