Sjukdom och kyla

Ja det är vad jag har runt om mig. Termostaten står på -27,3 och pappa ligger jättesjuk i sitt rum, hoppas ja håller mig friks! Nu när ja ska va nyttig och hälsosam vill man inte hamna halvdöd i sängen och bara ligga ner. Det är ju då man blir som mest gotte-sugen och sen kan man inte röra på sig. Det är en fallgrop jag måste undvika ;)

Nu på morron ha vi i alla fall Specialidrott, blir nog styrketräning som vanligt. Sen efter det ha vi lunch till kl 12, får se om Phim har öppnat eller om jag å Puttrik tar å köper varsin sallad på statoil :D Blir då gott hursom. kl 12 blir det Engelska c med Pär :( och efter det Kemi b...det är det värsta ämnet vi läser nu tror jag, så drygt att det är svårt att förstå hur det kan va så drygt! Men men, det är bara att bita ihop och tänka på nedräkningen mot studenten :) LÄNGTAR!!!

Längtar också tills det händer nått roligt här i storuman. Är det bara jag som gör det? Fast iofs verkar det hända en massa grejer för andra...jag får väll hålla ut till Jennöffs födelsedag antar jag. Men blir det östersund på sportovet kan ju det bli kul :D fast det är ju inte storuman så det räknas nästan inte :P hehe.

Men men, ja å Jenny lyckades nog i stort sett komma fram till vad vi ska göra i sommar :P Blir nog en vecka i Stockholm bara ja och hon :) Tänk va kul vi ska ha. Det blev i alla fall billigast och kommer nog bli lika så bra som Bulgarien eller Turkiet. Får hoppas att allt bara går vägen så att det blir av, kommer bli grymt å se skansken med Jenny ;) haha

Men nu drar det av till skolan, hoppas jag överlever dagen efter tolv...kan bli tungt ;)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0