Snapp!

Ja det sa det i mitt knä idag på special idrotten. Skulle få bort bollen från mål å tog i ganska så rejält. Dock vart tajmingen så att precis då jag slog i bollen så gick ju Lukas på å sköt...hela benet vred sig å det va då det sa snapp! Kändes inte alls bra där ett tag, men efter e stund i omklädningsrummet tog jag hand om det på bästa sätt...fortsatte spela :P Det blev faktiskt bättre efter en stund så så farligt va det nog inte.

Sitter å försöker göra lite religion, går väll inte särskilt bra, men jag försöker ju i alla fall ;) Är så ivrig inför att Jenny äntligen ska komma så ja kan knappt tänka på annat än va vi ska prata om å om hon kanske vill slinga mitt hår? :P Får fråga henne sen. Känner att jag måste få prata ut å bara dränka henne med frågor, men jag får nog försöka hålla lugnet å se om hon kanske inte bara brister ut i sång eller nått å spelar upp dom senaste veckorna i en liten mini-musikal ;) haha, man kan ju alltid hoppas :D

Kolla lite på balklänningar över internet, finns så många ja vill ha!...men ska tänka klokt och inte beställa. Jag vill ju testa först, se så att det verkligen ser bra ut på mig (och inte bara ser bra ut på tjejen på bilden på nån hemsida) och veta att jag verkligen trivs i den innan jag köper nått...men still, dom är ju så vackra ;)



Nä tillbaka till religionen tro ja, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0