Tah tah tah taaah!

Ja nu är jag ganska så säker på att jag får skriva om vad som va den stora förvåningen i onsdags... Jenny å Krille har förlovat sig :D Är så glad för dom!


Ja satt på matten å räkna då ja fick ett mms med en bild på deras händer med varsin ring där det stog "det här är vad jag har varit upptagen med ;)", för hon sa at vi inte kunde va med varandra förns på torsdag för hon hade så mycket att göra. Jag vart ju tårögd å yberglad så mitt bland hela klassens huvud som var nedgrävda i matteböckerna sken jag upp och höll nästan på att fälla en tår. Lärarn såg mig å titta lite konstigt på mig så jag böjde ganska snabbt tillbaka huvudet ner i boken...men smilet försvann inte i första taget :D Grattis igen båda två!!


Heda tänkt åka skidor idag, men eftersom det är minus tjugo grader ute så planerade jag om å packade för å gymma. Självklart har ju då låset typp fryst igen så ja tar mig inte in :( Ja som skulle visa att ja va hurtig å pig åsså tar ja mig inte in....sablar. Å ännu värre är det ju efter allt man slängt i sig under vekcan, huvva...känner mig som ett litet sumo när jag inte får träna, inte kul :/ men men, får väll se om ja far dit sen idag å kollar om det går å ta sig in. Annars får det bli imorn istället eftersom jag då inte har nått annat planerat än å hjälpa farmor att hansdla, göra biologi och äta å sova. Jaja, får väll hoppas att nån kanske vill va med mig en liten stund nån dag? Annars får jag väll trösta mig med lite sex and the city.

Ja, nu ska jag väll förska hitta på nått värt att göra...
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0