Uttråkad

Ja nu sitter jag här å är uttråkad. Iofs vill ja inte fara nånstans, men ja vill ha nått roligt att göra! Funderar på att scrappa lite, men ja blir ju bara så deppig över att jag inte har nå grejer att det inte blir nått av det hela. Om man ändå hade extra pengar. Då hade jag också kunnat fara till lse nästa helg, ja skulle kunna köpa nya kläder som ja så länge har velat, ja skulle kunna spara ihop till en iphone och jag skulle kunna gå på bio eller hyra film utan att tycka att det är världens utgif. Sablar va man egentligen är styrd av pengar :(

Men men, kom på att ja faktiskt nobbade någon igår...eller nobba å nobba, ja dissa nån som försökte inleda en konversation med mig :P Visste ju vem han är å så, men har aldrig pratat med honom förut. Han försökte i alla fall att prata med mig genom å fråga va ja heter, men jag va så inne i att hitta servetter att ja bara svara sara utan å ens titta på han. Han fråga då igen va ja hette för han upfattade det tydligen inte. Då sa jag bara "men sara, vars ha dom servetter!?" hehe, måste låtit som ja verkligen va schizofren ;) Sen så sa han sara vaddå? å ja svara snabbt holmgren men tittade honom faktiskt i ögonen den gången. Sen fick jag mina servetter, sa jag heter sara holmgren å sen vände jag mig om å bara gick därifrån :P Känner mig lite dum idag :P Tycker synd om han å hans förtvivlande försök att prata med mig, mest för jag tror han fortsatte försöka prata med mig då jag gick...men men, sånt är livet ;) va lite för inne i det där med att fixa servetter tro ja.



Ja det vart lite "talk to the hand" effekt ;)...

Haha, kolla i Jennöffs pixbox å hitta denna bild på mig. Har märkt att jag har väldigt stora händer, någon som håller med??



Nä nu ska jag väll sitta här vi datorn ett tag, sen lär det väll bli å hitta på nått annat. Hoppas jag är uppfinningsrik så det blir nått bra :P Sen ikväll ska ja då i alla fall se film med Thomas, bara slöa å umgås. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste påpeka att du skriver ganska mycket nu på bloggen vilket jag finner roligt, för då finns det något intressant att läsa. För dina inlägg består oftast av händelser som är intressanta vilket gör att man ständigt återkommer till din trevliga blogg//Mr..

2009-02-22 @ 16:30:46
Postat av: Anna

Vem ? :P

2009-02-22 @ 19:05:56
URL: http://jonssn.blogg.se/
Postat av: cho han li

haha knyt ett snöre vid din fot för snart lär du sväva iväg! ha du tänkt på att du kanske hade smuts i fejan som han ville att du skulle torka bort?

att prata är inte att man vill ligga.

2009-03-08 @ 21:35:52
URL: http://www.blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0