Yes!

Får umgänge ikväll :D Har suttit med kemin ett tag till men gav tillslut upp. Satt mig då sen vid datorn, men det tog inte lång tid innan jag fick ett sms av Puttrik :P Han fråga va ja gjorde så ja sa att ja satt vi datorn å fråga sen va han gjorde. Då svara han att han fundera på å fara till Forsvik (hem till mig alltså) å ja kan ju säga att ja vart glad, trodde jag skulle måsta kvälla pinsamt tidigt ;) men nu har jag ju som tur är nått att göra :) Känns bra!

Imorn måste alla hålla tummarna för då ska Anton kuta i GE-galan i Stockholm! Det är en ganska stor grej, så heja på Anton :P Hoppas det går bra för han och att han blir nöjd med sin insats. Han springer kl 18.50 så börja hålla tummarna typ kl 18.45 ;) hehe. Lycka till Anton!



Nä nu blir det att lämna datorn tro ja, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0