Bandy? Jag?...

Haha, blev oväntat nog frågad om jag ville va med å spela på duvan i helgen. Kunde ju tyvärr inte eftersom jag ska till Umeå...men blev lite förvånad över att nån ens fick tanken att fråga mig eftersom jag varken gillar bandy eller är särskild bra på det heller :P Men men, kanske nästa gång ;) 

Nu är i alla fall bullarna halft klara, dom står å jäser för å bli penslade, sockrade och skickade in i ugnen :D Blir trevligt med nybakade bullar, lite saft och kortspel å prat med Thomas :) Blir en lyckad kväll det här tror jag!

Nått annat som är lyckat är att jag nyss pratade med min kära syster, å hon berättade då att drinkarna på fredag kommer kosta typ 30-40kr, inte illa! Mitt svar på den meningen va då att jag med en varm och givmild röst sa: "Åh men Stina va full vi ska bli" ;) haha. Blir nog två lyckliga kvällar på rad! ;P hoppas det!

Nu ska bullarna in i ugnen, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0