Besvikelse :(

Ja som va så duktig på skolan idag å gjorde bort sex frågor på hemprovet för att kunna va skol-ledig ikväll å hitta på nått kul. Det enda jag har gjort hittills har varit att äta, sitta farmför brasan och sen har jag faktiskt gjort skolarbete också! :( det är bedrövligt hur det kan bli. Skulle kanske göra nått med Jenny, men hennes mor och far skulle komma på middag hos dom så det blir nog inget av. Får sitta hemma å göra bort lite skolarbete ändå å sen kanske ta en skön dusch förå pigga upp mig. Funderar på å göra nåt smaskigt till fika också, bara för att jag va så duktig å gjorde alla dom där uppgifterna. Å eftersom det som sagt inte verkar bli nått med Jenny så tror jag nog jag tar å gör det. Måste bara komma på vad :P Vart lite smått sugen på typ varma mackor å en smoothie, men vi får väll se vad det blir av det hela :)

Imorn blir det väll skola å sen kanske gym å lite mer skola? Får se hur krävande uppgifter vi får imorn. Annars så ska ja både imorn och på fredag börja tagga lite smått inför lördagen, blir nog skoj :) Men ingen får komma med nå partydödarhits! ;) hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0