Duktig :)

Skicka nyss in hemprovet :) Känns ganska skönt, men nu är det bara resten av allt detta hav av läxor och arbeten som måste göras :/ dööööh...
Känner mig väldigt negativt å gnällig, men eftersom skolarbete är det jag spenderar mest tid med just nu så känns det som om jag får det ;) hehe

Funderar faktiskt på å gå med Jenny på bio ikväll, men jag vet inte riktigt. Filmen har tydligen fått både bra å dålig kritik, så jag vet inte va ja ska tro. Det iofs inte en sån film som jg brukar gilla, så det kanske blir tt skippa det...har lite beslutsånget käner jag. Vill heller inte slösa pengar, men ja vill va med Jenny å ja vill se på bio! Åh livet är hårt ;) haha

Men men, nu har hon tydligen visst hittat en anna date å gå med. Fick  ett sms där det stog att jag inte behövde för att hon hittat nån annan...antar att jag inte ska känna mig så speciell ;) haha! Så det blir nog å spara pengarna å kanske va med Patrik iställe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0