En dag på stan

Träffade Anton över lunch idag, jättekul! Prata om det mesta mellan himmel å jord känns det som :P Känns att det va länge sen senast...Det får vi göra om :D

Sen så skulle ja ju göra det ja kom för, kolla på balklänning...Men med min tur så tog jag mig ju dit just efter att dom hade stängt :S så det blev inget av det utan blev bara smink och presenter köpta idag. Förutom maten då :P Har bjudit hit Stinas Thomas på potatispaj så nu ska jag kocka den närmaste timmen för å sen få äta go-midda :P Mums! Sen efter det blir det hemmakväll framför tv:n med Stina, Thomas å marängswiss! Gött ;) Ska dock återgå till det nyttiga livet på måndag. Inge godis chips eller läsk. Får dock äta kakor och glass om jag blir bjuden, så jag då får gotta ibland ;) Sen så måste jag då fara på gymmet minst tre gånger veckan som kommer å komma in i träningen igen, vill det för nu får jag bara ont å känner mig slö hela tiden :/ Hoppas dock jag hinner både det, skola och att umgås med folk...

Nä, nu ska jag kocka! Ha det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0