En lättnadens suck

Äntligen är det helg! Har gått skola i en å en halv dag å ja är redan dö less...kommer bli en tung sista termin :( blääää.

Familjen far nog till stugan över halgen men ja tro ja stannar här. Är inte riktigt pigg än, tror inte knäna å ryggen pallar å åka bräda än, å sen så måste ja få va ifrån brorsan ett tag...blir bara irriterad :/ men det är väll va syskon är till för ;) (eller vad säger storasyster??)

Får väll se vad jag hitar på istället. Ska väll försöka röra på mig lite i alla fall, å sen skulle det ju inte va helt fel att hitta på nått med nån :) Får se vad jag lyckas dra ihop :P Måste ju nästan göra nått med Helena eftersom hon ska flytta snart :(
Får smida lite planer å sen höra om hon är på :D

Blev mycket smileysar nu, ska ge mig för annars verkar det väll som om skolan gör mig till en överlycklig liten flicka med skolskensleende och blommig rosa klänning...Det gör det inte! Tvärtom skulle jag säga, blir bara deprimerad och arg. ARGHHHHH! 
Hehe, nu vart ja pirat iställe ;) Oj, smiley...skit samma, lite glad måste ju alla få va. Det är ju ändå helg!?

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ja, SMÅsyskon är till för att irritera sig på;P Men man saknar dem ganska så mycket när man är riktigt långt borta....

2009-01-10 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0