Gårdagen

Ja det blev riktigt lyckat tycker jag faktiskt :P Lite småsaker gick väll snett som vanligt, men det blev då minst lika lyckat som jag hade hoppats på :) Nu kanske inte som andra tycker det av någon konstig anledning, men det är då va ja tycker ;) Det enda som va lite drygt va att vi fick sitta å vänta i typ två timmar på att nån skulle komma. Men när den första väl hade kommit så kom typ alla på en gång! Fick lov å säga åt några å fara, men ingen blev sur tro ja, det är tur att folk är förstående :P Runt elva-tolv nån gång drog vi då ner på trean, där va det faktiskt oväntat mycket folk så det va en trevlig överraskning :) Köpte en drink å sen surra man som bara runt där resten av kvällen med allt trevligt folk man hitta åt :) Det här måste vi göra om tycker jag :P

Sov som vanligt väldigt dåligt. Hade först en massa tankar som gjorde att det va lite svårt å sova, men eftersom alkoholen rann i blodet gick det ändå ovanligt bra. Det var bara dedt att jag istället vaknade kl 5 utan å kunna somna om :( Slumra till en eller två gånger å halvsov i typ en kvart eller tjugo minuter, men sen vakna ja å blev pigg så runt 8 klev ja upp å gjorde lite fika :) När ja ändå va vaken mellan 5 och 8 så passade ja på å dricka mycke vatten, så nu är jag pigg som en nötskrika :P Ska väll snart käka lunch å sen fara till Storuman å handla å hämta grejerna från Jennöff å se hur dom mår där...å hur stökigt det är :/ Tycker synd om dom att det alltid blir dom som städar efter alla som festar. Ja mena dom står ju för partyhaket, då kan ju vi/ni andra i alla fall hjälpa till. Ska se om dom hunnit allt när ja kommer eller om ja hinner lägga in en hjälpande hand :)

Sen idag får man väll se vad som händer. Förutom trippen till Storuman så är det enda jag vet att jag ska göra att fara till Skarven å fira Simone, men det är inte förns kl 7 ikväll så ja ha lite tid å döda. Borde jobba med hemprovet i fysik eller med biologin...men det lär nog inte bli så att jag gör det, får väll se vad som händer och sker. Skulle va bra å få det bortgjort så man kan va social och slö i veckan, å kanske hinna några träningspass så man tar igen allt man missat nu i veckan. Men som sagt, får se vad som händer och sker.




Att en kommentar om att stoppa nån i en burk kunde va så charmigt ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0