idag!

Ja, nu är man hemma å självklart sitter man med skolarbete framför sig...huvva! vill ha lov nu så man får använda tiden till sånt man vill istället för religion, biologi, fysik, kemi eller liknande :/

Måste också säga att om man säger att något är fel ska man väll inte göra det själv?? Jaja, det spelar väll inte mej nån roll, men man kan ju tycka att det borde va så...

Blir tacos till middag, gott men fortfarande aningen uttjatat. Måste nog ha en break på typ ett år innan man tycker det är sådär smått speciellt som det va när man va mindre :P Men men, mat i magen behöv så för jag är hungrig! Sen fick ja då nyss mina armar jämförda med ett packet skivat bacon...skulle tydligen va en hint om att ja ska äta mer "fläskee", men va jag äter är väll ändå min ensak?...än så länge i alla fall...

Nu är det käk, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0