Ingen bra start

Nä, det här året har nog haft den sämsta möjliga starten. Hade skit kul på hotellet ända fram tills tolvslaget då allt blev kaos å ja blev helt ensam. Dagen efter va väll sådär, man va lite hängig å ådstakom inte så mycket förutom att hämta jackan på hotellet eftersom jag inte fick ut den när vi skulle hem. Den 2:a blev det att köra hem, deppa lite å sen va med Jenny å Helena, det är väll ungefär det bästa som hänt än på lovet. Den 3:e ringde jag Benny å sa att jag inte kan spela mer fotboll, vilket troligen är det svåraste jag gjort i mitt liv eftersom jag verkligen vill men bara inte kan....

Senare på kvällen kände jag hur det blev värre i halsen, som jag hade ont i när jag vaknade. Och det slutade med att jag spenderade ungefär hela dan på soffan me otrolig huvudvärk, halsont, magont och örsting. Inge kul. Självklart sitter denna sjukheten kvar idag också och året ser lika sugot ut som det gjort hittils.

Och inte för att glömma, så har jag ju självklart också fått nått fel i kroppen som gör att jag får en massa sår på kroppen, FUCK säger jag bara...

-09, är det såhär det ska va ger jag snart upp....

Kommentarer
Postat av: Jennyjay

Ingen rolig start alls på detta år för dig gumman :( Hoppas våren och sommaren blir bättre =)

2009-01-04 @ 20:14:46
URL: http://jennyjay.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Snygg blogg! (Y)

2009-01-05 @ 11:17:04
URL: http://nacoo.blogg.se/
Postat av: Anna

Kämpa på Sara! Efter regn kommer solsken.

2009-01-06 @ 17:20:40
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0