Kallt!!

Imorse vad det nog årets kallaste dag! Nog för att vi inte tagit oss så långt in på året, men imorse då ja kom ner så var det 34 minusgrader ute! det är redigt kallt :O...
Under dagen har det ju blivit mildare, men just nu är det ändå minus 24, så kallt är det än.

Fick tillbaka Religionsprovet redan idag, gick väll sådär. Skulle ha lagt ner mer arbete i den sista uppgiften, gick väll sådär. Men Linda sa att bara jag jobbar som jag har gjort under kursen kommer jag nog få MVG ändå :P Det var lite skönt å få höra faktiskt...

Ikväll blir det kalas med Jenny å Patrik :) hoppas på en höjdare där, men man ska samtidigt inte hoppas på för mycket för då finns en tendens att man blir besviken :/ men men, med dom brukar man alltid ha kul :)
Sen imorn blir det kalas i skarven, å då är det ju faktiskt nån som faktiskt fyller år ;) Blir gott å få käka lite fika för en gångs skull när man är i hos kusinerna, va längesen nu...



Skicka nyss in jobbansökan, håller tummarna men det blir säkert inget av det...
Men men, nu blir det att hoppa in i duschen, have a nice weekend!


Kommentarer
Postat av: jennie



vill du tjäna pengar på din blogg? Gå in på min så får du veta hur:)

2009-01-16 @ 23:59:14
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0