Less

Nu vill jag hem! Åt en banan å en liten påse godis för å få energi för ett tag sen, men nu börjar energin på å ta slut :( Får förhoppningsvis ny efter middan så ja kan fjanta med Thomas ett tag. Nu jävlar ;) haha!

För er som tycker det är "konstigt" att jag och Thomas är så bra vänner fastän vi inte är tillsammans så ska ni veta att det är riktigt svårt att hitta riktigt br vänner i Storuman. Hittar man då en ska man inte mista den bara för att man inte är tillsammans längre. En reltion bygger inte bara på sex och kärlek, utan också vänskap. Efter ett år tillsammans blir man ganska nära vänner, och som sagt ska man inte mista den för att man gör slut. Så tyck v ni vill om att vi är kompisar, men håll det för er själv eller bäst är det väll att bara inte bry sig. Ja menar va gör det dig??

Anna la upp bilder på godis på hennes blogg, blir nog en liten bit till sen ikväll ;) vart så sugen. Men så fort jag blivit frisk ska jag bara ät en gång i veckan, å träna som faaaaan :P



GÖTT!!

Ha det :D

Kommentarer
Postat av: Emilie

Eftersom det så tydligt är mig du syftar på så vill jag bara påpeka att jag sa aldrig att det va konstigt att ni var vänner. Jag hajade bara till på att du redan bestämt att du skulle gå på balen med han istället för med någon annan.

2009-01-09 @ 21:09:38
URL: http://baambam.webblogg.se/
Postat av: Jennyjay

Ja eftersom det är mig du ....

haha nä men allvarligt, tror ingen behöver ta åt sig mer lr mindre :P Tror alla som vet vem Sara & Thomas är har funderat över om de är tillsammans lr kompisar.. är väl inget fel med det :P Jag tycker bara det är strongt gjort att palla =) för det har man egna erfarenheter av att inte göra ;)

2009-01-10 @ 14:34:08
URL: http://jennyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0