Men gud!

Ja verkliegn, religion religion å mer religion. Pluggar om judendom och kristendom så det är verkligen gud, gud å gud hela tiden :( Nog för att det kan vara intressant, men jag är verkligen inte på humör för att plugga...
Tänk om man bara kunde spola fam tiden en aning så att det vart maj redan nu :P det skulle va ganska så nice kan jag meddela! Bal, sista etappen på lupen å sen kommer äntligen studenten :) Patrik sa dock att dom flesta inte njöt så mycket som dom trodde dom skulle när dom tog studenten, alla blev bara typ ledsen för att dom skulle splittras. Men men, man får väll dra återförening om si sådär fem, tio år ;) Nån som är på?

Eftersom jag inte alls kände för att plugga så lät jag mig själv bryta det där med att bara käka godis på lördagar...Å tur va det för annars hade jag nog somnat i boken å trligen inte vaknat igen sen. Men från å med nu ska ja skärpa mig så jag hinner bli fit till balen och beach 2009 ;) eller hur min vän? Kanske får gå ett varv runt hela storumans kommun nu för att förbränna det godis jag nyss mällde i mig...ops!

Nu ska jag återhämta mig en stund, sen blir det att laga middag till mig, mor och bror å sen blir det väll tillbaka till pluggandet :( men 19.30 är jag bänkad framför tv:n för lite Sex and the city och efter det Top model :P Åh jag längtar redan ;)

Haha, lätt grym tant ;)



Förresten, va ska man ha på sig på balen??

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag har kvar min balklänning om du vill köpa den för en (ganska) billig peng!? ;P

2009-01-16 @ 15:07:16
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0