Nu kommer det.

Dagens klagoinlägg om skolarbete :P Känner fortfarande ingen som helst lust att göra nått av allt vi har att göra. Att först gå en dryg dag på skolan för att sen komma hem för att jobba med mer skola känns inte som det jag helst spenderar dagarna med måsta jag säga :/ men men, får väll bita i det sura öpplet antar jag för nu finns det ju inte så mycket att göra åt saken...

Känner att ja ha en riktigt dålig dag idag också, å det hjälper inte i riktigt mitt jobb på hemprov i fysik särskilt mycket :( vill ha helg så man kan göra det man vill...eller ännu bättre, ja vill ha lov! Bara några veckor kvar nu :) Då ska ja njuta av varje dag!

Har insett att jag inte kan...det skulle bara förstöra, och än om det skulle bli bra för mig så skulle det bli en för stor börda
:( synd men det är nog så det måste bli... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0