Otroligt!

Nu när jag körde in till oss hände nått som aldrig hänt förut. Jag fick möte i svängen, just framför grannarnas hus! Å som om inte det va nog, så va det glassbilen jag mötte!! Minns inte ens då jag såg den häromkring sist...detta är verklgen en händelsernas dag ;) hehe

Det blir nog dock inte mer händelserikt ikväll efersom jag nu måste plugga en hel del. Fast jag kan ändå det mesta ganska bra, så är jag duktig så kan ja ju kanske få bort lite städning...eller hitta på nått mycket roligare :) hihi. Men men, först måste jag läsa lite i alla fall, kan ju inte skita i allt bara för att jag vill :P åh jag är så ess på å läsa redan, att man inte bara kunde ladda ner allt på ett USB-minne å plugga in det i skallen...tänk va mycket lättare allt skulle va?!

Men men, nu är det inte så så nu måste jag plugga vidare. Hoppas alla andra får en trevligare kväll än mig!...NOT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0