Oväntat skön dag

Ja, allt utom idrotten har gått bra idag :) Fick ont i både knä och rygg så ja va inte med dom sista tio minuterna :( kändes inge bra å måsta ge sig, men men. Efter idrotten hade vi i alla fall samhälls där vi hade en diskussion som gick ganska bra å sen svara vi på några frågor å sen vart det helg :) Det var skönt måste jag säga, fredagen kom inte en dag försent ;) Å sen när ja komme hem fick ja ett sms av Dajje där det stog att vi har fått längre tid på oss med hemprovet i fysik, inte illa! Så jag känner mig ganska nice idag :) hoppas bara det håller i sig å kvällen inte slutar med att jag än en gång sitter här vid datorn å gör skolarbete, då dör ja ju!

Men men, nu är det bara att tagga imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0