Skola imorn

Är inte taggad alls. Vill så gärna att den elfte juni ska komma nu så man bara får nuta av sommaren med Jenny å sen flytta. Allt känns då just nu bara jobigt å drygt, obetydligt och meningslöst. Har totalt tappat greppet om vad jag vill göra sen, har inga mål och ingen strategi eler nått...Vad kommer det bli av mig? kommer jag sluta upp som en av dem i klassen som varken jobbar, pluggar eller har ett liv över huvud taget? kommer jag sitta hemma i forsvik och glo resten av mitt liv?...hoppas verkligen inte det för jag börjar va ganska less det redan nu :(

Skulle sitta riktigt fint med storvinsten på triss just nu, då skulle man ha råd å köpa lite roliga saker, resa runt å se ställen...istället för å nu känna att pengarna verkligen inte finns att hitta någonstans. Man skulle ha haft ett välbetalt jobb sen tidig ålder så man kunne börja leva livet redan nu, fan va nice...

Nån annan som känner sig lika deppad å smått lonely som jag??

gahhh....

Ps: inte alls nöjd med hur bloggen syns, men nu måste den nog se ut så här ett tag eftersom skolan drar igång, sablar :/

Kommentarer
Postat av: Anna

1. Fy fläsk för skolan säger jag med, är så sjukt less på den o vill att studenten ska vara NU!

2. Din blogg blev snügg!

2009-01-07 @ 21:32:30
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0