Skola skola skola...

Ja känns faktiskt som det inte är lika tungt med skolan nu, men det är ändå drygt å va här hela dagarna å sen komma hem å känna att man har läxa att göra :/ inge kul...

Då är det tur man har folk å va social med så man då överlever :) Ska nog hitta på nått med Thomas ikväll om ja inte får för mycke läxa att göra, hoppas inte det...att ja få en massa läxa å göra alltså ;P Har iofs ingen aning om vad vi skulle jitta på, men gratta hans mamma vet ja eftersom hon fyller år, sen får vi väll se :)

Imorn blir det då ingen bio, än om Jenny försökte locka mig ;) Ska spara mina pengar till annat än en film som verkar dryg och tydligen ska va det också :P men men, det beror ju lite på vem somser vad man tycker...men det verkade inte vara min film om ja säger så. Filmen hon vill se är förresten "the day the earth stood still"...den faller inte riktigt in i mitt fack med filmer ja vill se, så det får va :P

I helgen blir det att spendera tid med syster , jobba, festa, gå på stan och bara va antar jag :) Ska kanske käka lunch med AA och får väll se om det blir å träffa Jannike lite :P Skulle va kul men vi får väll se om tiden räcker till. Måste i alla fall kolla efter en balklänning och sen måste jag fylla på sminkförrådet lite, för det håller på att sina :(

Men men, nu måste jag jobba på så ja kan va ledig lite i veckan å hitta på lite roligare saker, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0