Skola :/

Åh skolan tar över mitt liv känns det som :( Har så mycket att göra att man bara vill gräva ner sig och försvinna för ett tag. Har absolut ingen lust att fara hem och jobba med skola efter den här dryga skoladagen...å hur ska det då va resten av veckan?? Åh jag komer gå under :( Det kändes dock ganska bra att vi fick mer tid på oss med biologiuppgiften, så då va tyckte man ju om Evy mer än dom andra lärarna...men det höll inte så länge för efter typ 7 minuter hade vi ju fått en ny dryg uppgift som man säkert kommer måsta sitta med på kvällarna :( Sablar!

Åsså måste jag stanna till kl 18 för å va med på trippelbollen :/ hade tänkt fara hem eftersom ja ha ont i knäna...Men eftersom ja å Jennys diet med hårdbantning och hårdträning började idag så tvinga ja mig själv att stanna. Sen ha ja ju dum som jag va tagit på mig att hålla i träningen för fotboll :( Väldigt dumt nu när vi har så jävulskt mycket skola hela tiden...men men, får väll kylla mig själv antar jag. Är ju i alla fall tur att jag kommer vara död innan världen går under ;) vilket är om 500 år enligt Patrik :P haha! han hade en ganska rolig tanke om det där :) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0