Sumo!

Åh! Har käkat så mycke tårta å slisk att ja tro ja svällde upp till sumo-size ungefär :P Känner fortfarande att jag inte alls mår bra av det :/ mår typ värre nu än va ja gjorde imorse efter en kväll ute :S Lite konstigt faktiskt...

Skulle skriva me Jenny över msn men hon är ju inte inne så det blir tydligen inget?! Ja som måste få prata av mig J! Känner mig inte alls taggad på skola imorn :( Kommer vandra runt som en zombie å va halvdöd hela dan, å sen kommer ja va vääääldigt otaggad på trippelbollen :/ Kanske är lika bra å säga att nån annan kanske tar det? Känner mig lite krasslig också...men träningen skulle behövas för å ta igen denna fläskiga helg, hmm...får fundera på saken ett tag.

Vad händer, va gör vi, vars ska vi?? Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0