Tankegångarna är många ikväll :P

Oj oj, vart tar livet av? Känner verkligen att ja måste komma in i träningen igen å lägga allt fläskande åt sidan. Mår för det första inte bra av allt socker, får finnar av allt fett och både knäna å ryggen blir bara värre å värre ju mindre ja tränar :/ Måste ta mig mer tid för träning och måste återfå min disciplin ja hade om godis å sötsaker förut :( Känns inte så bra det här...

Nått som dock känns bra är att skolarbetet börjar sina, att det snart är helg så man få fara till syrran och att jag har Patrik ;) och Jenny :D Kan inte va lätt för er att dras med mig, så tack för att ni anstränger er lite nu å då ;)<3
Sen måste jag säga att det känns ganska skönt att dagarna ändå går ganska fort, för då kommer ju lovet snart :D Har inga planer riktigt än, mamma å pappa sa nått om stugan, men vi ser väll hur det blir med det. Ja kan ju alltid stanna här om ja vill, för det känns inte som ja ha så mycke att göra där nu när knäna å ryggen dampar :( Ja, men men...man vet aldrig va som händer innan dess :P

Imorn blir det skola, gymmet å sen kanske man får lite tid med Jennöff :P Håller tummarna för det!
Annars får man väll sitta hemma å dega, eller träna lite mer efter maten också kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0