tjalalalala!

Har suttit här ett tag nu och bara dödat tid som vanligt. Har dock samtalat med Jenny över msn, vilket är det umgänge jag haft under hela veckan ungefär...Börjar vara redigt umgängeskåt nu! Kanske man kan hitta nån å va med imorgonkväll? Annars få ja väll hålla mig tills på lördan...

I alla fall så tänkte ja ju va jätteduktig å göra en massa skolarbete, men det gick ju åt pipsvängen som vanligt å nu ha ja bara gjort religion å inget annat. Får väll bli imorn på dan istället, slutar ju tolv så då om jag gör bort en del skolarbete på dagen så kan jag hitta på nått på kvällen :D

Längtar verkligen till sportlovet! Varför kan det inte komma nu!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0