Today...

Döööhhh!
Gick förjävligt på trippelbollen idag efter skolan. Spela som ett as å fick ont överallt, blir så arg! Å sen så har vi självklart blivit halvdränkta i skolarbete, vilket kanske nådde fram i det tidigare inlägget!? Ja som vill träna, va med my homies å bara slöa. När i hela fridens dagar ska ja ha tid med det då?? Får hoppas på en trevlig helg i alla fall, då blir det du å ja Jenny ;) Äntligen!!!

Har i alla fall gått ganska bra å hålla sig till dieten, kanske eftersom vi inte bestämt nån diet än...men ja ha faktiskt bara ätit nyttiga saker och rört på mig en hel del så på helt fel spår kan jag ju inte vara!? Får väll sitta här vi datorn å jobba med skolarbete tills Jenny loggar in för hon verkar inte vara så tänd på å skriva sms idag. Fast hon sa iofs nått om att hon har slut på gratis, men men...vi sa ju igår att vi skulle msn:a idag, så hon får allt inte svika mig nu ;)

Har visst hamnat i lite av ett dilemma här känns det som. Jag vet inte vad jag vill...inte heller vad jag ska göra för å få reda på det. Tror hela tiden att jag löser mitt lilla problem, men då slår det mig helt plötsligt att det kanske inte alls är så jag vill ha det. Känns som om jag måste få veta...veta mera. Jag vill ju inte paja nått eller göra nått som man får höra i hundra år efter heller. Fy fasiken så jobbigt det känns...men för att göra det hela ännu svårare kommer det säkert kännas helt rätt om ett tag å sen när jag kommit fram till att det är vad jag vill, ja då känns det mindre bra igen och jag tvekar.
"our hopes and expectatiions..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0