Torsdagen

Ja idag har det varit mest skola. Va lite med Patrik å prata lite, det gick väll som det gick...Men sen ha jag handlat med mamma, testat skorna från tadera(som va för stora :( ), ätit å nu ska ja snart dra igång med bull-baket :D Gött me nybakade kanelbullar!

Sen ikväll blir det att packa inför morgondagen å sen sova tro ja. Kanske får besök av Thomas för ett bull-fika, hoppas det så ja få va lite social me han :P Snacka lite "girl-talk" som han kalla det ;) haha.
Ska nog ringa till syster-yster också å kolla så allt blir bra med ankomsten å sånna saker. Kanske till och med hinner gå lite på stan innan man måste börja göra sig i ordning för kvällen :P Ser nu faktiskt fram emot det här kära syster, så jag hoppas det når upp till mina förväntningar :D

Nä, nu ska jag väll masa mig till köket å se om ja kan få ihop en sats kanelbullar. Kommer lukta så gott! Mmm...
Kommer bli lite av en fläsk helg känns det som, men men...sånt händer ;)

He det!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Nog gick väl vårt snack bra :) nog ska du se de blir något bra av allt de här tillslut :)

2009-01-29 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0