Tradera

Hehe, har just genomfört mitt allra första köp genom tradera :) är nästan lite stolt ;) Vad va det då jag lyckades få köpa? Jo ett par söta små skor :) eller egentligen tro ja att dom kan va lite stora, men ja hoppas inte det för ja vill ju kunna ha dom! Frakten va i alla fall på 55 kr, sen bjöd ja 10 kr för dom så det vart bara 65 kr för ett par oanvända skor, passar dom så kommer jag nog kalla det för ett kap ;) hehe. Så här ser dom i alla fall ut för de som är intresserade.



Ja tycker då dom såg riktigt fina ut :) som sagt lite stolt över detta så slutar det upp som världens tabbe så kommer ja bli lite sur faktiskt...men får väll vänta å se när dom kommer :D

Hade riktigt trevligt med Jenny å Helena ikväll, synd att vi kommit på alt det här så sent...Helena lämnar oss ju på söndag redan! Men men, hon kommer ju hem å vi får väll fara till henne :P

Nu blev ja taggad å kolla tradera lite till, men sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: emeliecarin

Sicka snyggingar ;) Jag har dom med :D

2009-01-17 @ 04:14:15
URL: http://emeliecarin.blogg.se/
Postat av: Isabelle

På Tradera kan man allt göra bra fynd :)

2009-01-19 @ 22:09:54
URL: http://www.isabellees.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0