Umeå

Är nu i ume hos syrran å ska börja fixa inför jobbandet å festandet :P Hon klev nyss in i duschen så nu får jag väll vänta ett tag innan man kan börja fixa smink å hår, men det gör nog inget för det är ändå en timme kvar innan vi måste gå typ :)

Bilresan va inte lika dryg som förväntat. En påse godis, sms och Erolds mobilsamtal lättade på humöret ;) Samtalen va roliga eftersom varje gång han lagt på så kom frasen: "ja bli så jävla förbannad"...Var enda gång! å lika roligt va det vaje gång också :P Godispåsen va väll dock bara ett höje ungefär halva vägen. För just efter att vi lämnat lse tog den slut och istället för att smaska i mig mer energi så förlorade jag typ all och fick ont i huvudet :( men men, Patrik va då trevlig nog att skriva sms med mig så det blev lite bättre av det :)

Får väll se om man kanske hittar sig nån balklänning imorn. Skulle va skönt å få det bortgjort, men ja tror inte det kommer hända...

Men men, nu ska ja riva fram Stinas plattång å börja fixa till mig...Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0