I väntan på bussen

Gillar inte när det blir som idag då ja vänta på bussen hem. Satt på en bänk på stationen å vänta, å sen kom det en liten tant...å självklart skulle hon sitta å babbla på om allt möjligt som jag inte ville höra eller prata om. Vet inte vad det är, men jag får en lite obehaglig känsla när äldre personer kommer å sätter sig å pratar med en precis som om det känner en :S Å för å toppa allt så va bussen sen också, så ja fick sitta där ett bra tag...blev lite smått irriterad, men fick dra på ett litet smile å bara fejka intresse å nicka ungefär. Efter ett tag vart hon dock tyst, men sen drog hon igång igen. Tur att hon då inte va som den där gubben som åkte med bussen från lycksele till umeå, han va dryg! 
   Först va han lite läskig å fråga typ va ja hette, vart ja bodde å hur gammal ja va. Tanken om att han va pedofil eller nått slog mig faktiskt mer än en gång. Men när han sen började babbla på om miljön, ekonomin, å historia lugnade jag ner mig lite. Det var dock den drygaste bussresan jag någonsin varit med om eftersom han inte insåg att jag inte va intresserad utan bara fortsatte prata! Sen om jag inte svarade sa han typ: "hallå? vad tror/tycker du??". Ett tag ville jag bara byta säte, men just när jag hade samlat mod för att göra det, somna han :D Det var den dagens höjdpunkt kan jag lova ;) hihi

Nog med prat om tanter och gubbar, vad händer i helgen folket? Får väll hoppas att det blir av å göra nått med Jenny å Patrik....Annars måste jag planera in nått annat, för allt skolarbete jag har nu kommer ge mig ett otroligt starkt socialt behov, å får jag då inte umgås med nån vet man inte riktigt vad som kan hända ;)

Jaja, nu ska ja kolla lite mer runt utlandsstudier med IBS, fick ett kort v dom på posten idag...låter ändå som om det kunde va skoj :P men men, blir troligen inte av men man kan ju i alla fall kolla :)



Nån som är sugen?? :D

Kommentarer
Postat av: Jennyjay

haha! jag är nästan lite på ;P iaf om vi ska ha så där skoj :D

2009-01-12 @ 16:07:50
URL: http://jennyjay.blogg.se/
Postat av: Ina

fick också en katalog från IBS idag.. Men det är lite för dyrt för mig ;)

2009-01-12 @ 23:05:51
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Anna

Partey? :)

2009-01-13 @ 11:07:01
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0