Deppigt inlägg!

Just vid detta tillfälle känns allt bara blöääää...
Inget funkar, inget blir som man tror och verkligen inte som man vill :(
Livet är hårt, men det är väll bara att bita ihop och se fram emot bättre tider...eller?

Tänk om det inte kommer nå bättre tider? Tänk om man blir fast i ett surträsk å inte kan ta sig upp igen??
Nä nu ska ja inte tänka så, har hört att man ska tänka positivt....
Å man kan ju i alla falll försöka.



Har ju som tur är något att se fram emot, lördagen :P Blir först en fika med Jenny som för en gångs skull är ledig :D å sen blir det att dra till henne för lite tillfixning och kanske lite bullens?? ;)
Hoppas i alla fall på en höjdarkväll så man får glömma allt annat skit, skulle va väldigt skönt...men men, vi får väll se vad som händer och sker. Patrik har ju nästan lovat att det ska bli kul, så jag hoppas han kan hålla sitt löfte :)
Kommer nog dock få för mig att ta några seriösa snack med några, men det får vi väll också se hur det blir med det. Får bara hoppas att jag tar dom viktiga samtalen istället för dom dumma :P kan ju lätt bli fel ;)

Men, nu ropar religionsboken efter mig så jag får väll lov att avsluta min lilla datasession för ännu en kväll full av skolarbete :/ kommer gå in i väggen snart. Men men, motgångar verkar söka sig till mig nuförtiden så det skulle väll inte va så oväntat :(

Men men, ha det!...å religionsboken hälsar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0