Bara sex dagar nu!

Ja allt om denna svininfluensa. Man vet som inte hur man ska tolka det då dom ena stunden säger en sak och nån minut senare har dom ändrat sig. Vet itne om man ska känna sig i riskzon eller inte, men eftersom ja varken har svaga lungor eller astma så borde ja ju inte dö om ja får det heller...kan man tycka i alla fall :P Ja å Jenny försökte kolla upp ifall det va mycket risk i Turkiet, men vi kom fram till att det nog inte är det. Men vi har då inte tänkt gnugga oss mot turkarna precis så vi ska nog klara oss ändå :)

Mamma va snäll å for på apoteket åt mig igår å köpte det nödvändigaste, solskydd, ipren och skavsårsplåster :P Hon är för snäll lilla mamma. Sen så håller ja då tummarna för att mina bikinis ska ligga i brevlådan då ja kommer hem, för tiden börjar som kuta iväg, å får ja dom inte innan imorn så är det ju kört. Då måste jag krisköpa nått i Umeå istället och skicka tillbaka dom ja ha beställt :/ Känns ju itne så peppande om ja säger så...Men får väll se hur det löser sig tillslut.



Bara sex dagar kvar tills vi far nu, GRYMT! Kommer bli så skönt å så kul :D Får väll se hur Jenny klarar att lämna Storuman å allt som finns här ;) men det ska nog gå bra. Hon får ju i alla fall ha mig vid sin sida så förhoppningsvis så överlever hon ju :P

Nä, tillbaka till jobbet och dagdrömmarna om Turkiet :P
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0