Fuck you!

Ja, hur ofta spelar dom den låten på radio egentligen?? Hann just så pass slå på radion här på jobbet imorse så drog dom igång den. Det fula är, att det ändå inte är en låt man blir less på...tycker då ja. Vist blir man lite irriterad på att dom inte hittar nått annat att spela, men man gungar ändå skallen till takten och sjunger glatt "fuck you, fuck you very, very much..." :P Ja det är en underlig värld vi lever i.

Idag känns det inte alls lika jobbigt att va här på jobbet som det gjort annars i veckan. Vet inte varför, utan det gör bara det. Hoppas att dagen kanske går lite fortare då så man får umgås lite med Anna å Ina. Blir middag på trean med dom efter jobbet å sen får vi väll se vad vi hittar på. Tror dock inte ja stannar här i Storuman allt för länge, är jävligt trött :( Fast brukar ändå inte gå å lägga mig om ja kommer hem alldeles för tidigt, så ja får försöka se till så att det blir att stanna just lagom länge å sen är det bara att hoppa isäng när ja kommer hem :)

Jon har äntligen skrivit i sin resedagbok. Kommer att länka till den en annan dag, just nu har ja ingen adress eller ork att leta upp den...så det får va för nu :P Men han verkar i alla fall ha det toppen där borta i Singapore, å ja kan ju tala om att jag är mer än lite avundsjuk på min kära kusin ;) ...Men men, snart får ju jag också fara till ett varmare land :D



Nä, om man kanske skulle ta å ringa chefen??...eller så väntar ja tills han ringer mig :P Får nog bli det senare alternativet ;) hehe

Men ska inte heller sitta här å nöta ut tangenterna på jobbets dator :)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0