Handen på hjärtat killar?!

Det hände sig att jag häromkvällen, eller okey, igårkväll, satt å såg film med Patrik och Fredrik. Mitt i allt sicker en av dom ner handen i byxan och, ja ja vet väll inte va han gjorde...grävde runt?! Då var ja bara tungen att ställa den fråga som jag evigt undrar över. Varför bryr sig killar inte ens om att vara diskreta med att dom stoppar ner handen i byxan?
Iofs gjorde det väll itne så mycke då eftersom det bara va vi där, å vi känner ju varandra riktigt bra. Men det händer på lektioner, på affären, på macken...överallt! När ja satt ute å bjöd på fika på Storumandagarna va det t.ex. minst tre-fyra pers som grävde sig i skrevet när dom gick förbi, utan att ens bry sig om att det va fullt med folk runtom dom som såg precis vad dom gjorde! Hur kommer det sig att dom tycker att det är okey? Å varför bryr dom sig inte ens om att försöka göra det lite diskret? Ja, några av livets stora gtor antar jag...

Till och med kändisarna gör det!



Jadu, den som vet hur det kommer sig kan ju höra av sig. Jag är väldigt intresserad av att höra svaret på detta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0