Helg, helg, mera helg!

Ja, dagen har hittils spenderats med Jenny. Vi började med att fika frunch(frukost/lunch), och efter det blev det lite reseplanering å sen drog vi på second hand i Stensele. Där hittade ja några ramar tillbra pris, så ja ha nånstans att sätta alla kort ja ha framkallat :P Hittade dock inga stor eller så som mamma predikade om ;)
   Efter det for vi hem å ja fick mig en frissering :) Det behövdes kan ja tala om! Sen vart det mer reseplanering, lite sol å fotbad samt lite hoppande på stundsmattan. Vi babblade oss också igenom några intressanta samtalsämnen, men dom håller vi för os själva :P
   Nu har vi då nyss avslutat en grymt god lunch/midda(fanns ingen ra kombinerat odr, ja menar ludda? eller munch? Hur bralåter det egentligen?!) bestående av grillad kyckling, en grymt god hemmagjord potatissallad på nypotatis och västerbottensost samt olika tillbehör som paprikoch blomkål. Riktigt mumsigt faktiskt! 
   Men den allra senaste händelsen va inte lika roli, för det är så att Jenny just lämnade mig :( Så nu måste ja drykta mig själv tills dom/hon ska lämna den där bastuflotten. Har heller inget speciellt roligt att göra, ta en dusch, städa rummet eller se på tv. Men men, ja ska väll lyckas få tiden att gå jag också :P

Jaja, nu ska ja försöka olja kugghjulen i skallen så ja kanske lyckas komma på nått att spendera kvällen med.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0