It was a saturday

Ja nu laddar jag upp med frukost inför mina allra sista timmar på Wip. Känns skönt men samtidigt lite tråkigt faktiskt. Men men, livet går vidare mot nya saker :P

Blir att jobba tills kvart över två, fara hem å ta mig lite fika, duscha å fixa mig å sen "laga" middag åt mig å Jenny :P Bilen skulle väll gå mot Lycksele runt halv sex så då är vi ju där runt halv sju-sju nångång:) Sitter evigt och håller tummarna för att vädret ska bli bättre, men vi får väl se hur det blir med det.

Imorn ska ja fara till skarven och va med Jon en stund :) Ska bli så kul å få höra allt om hans resa å hur han har haft det :P Sen blir det hem för å packa inför den egna resan! På måndag drar vi ju till Umeå så det är verkligen inte länge kvar nu! :D Yippie!!! MEn hem kära hem, ja kommer ju tillbaka :D



Nä, ska göra lite nytta...
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jon mfl. varförbi här igår:) Fick se bilder och prata lite:D

2009-07-25 @ 13:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0