Kvällen

Ja, efter mina 4,25 timmar på jobbet har ja nu käkat middag, knutit knutar på körsbärspinnar med tungan(mamma lärde sig till och med...ästan :P) och en har ja just "beställt" framkallning på lite bilder :) Eller närmare bestämt 159st :P Blev väll lite dyrt, men ja ska fan ha bilder på alla i min lägehet! När ja fått en dvs ;)


:*

Nu blir det väll att sitta framför tv:n ett ag, sen blir det duschen å sist av allt sängen :D Ska bli skönt att få åtarvända till min varma, sköna å goa fristad ;) Man mår aldrig bättre än när man vaknar av sig själv å bara får ligga å dra sig ett tag. Iofs får ja itne det imorn, men bara som ltie trevlig nformation :P Sen hade ja ju faktiskt sån tur att ja fick göra det imorse, å ja kan tala om att fast än ja va mega förkyld så va det det bästa ja varit med om på väldigt länge ;)

Jaja, nån som är på att göra nått i helgen? Å då menar ja inte dra till Åsele för då blir man bara alkoholiserad :P

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är på! Fast jag jobbar ju.. men efter det :)

2009-07-17 @ 10:53:31
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0