Lördag

Ja vi vann alltså första matchen igår. Det va kul å få spela å ja lyckades ju gå av planen utan skaor när det blåstes av...så jag är nöjd :P Att ja va allra görigast, fastnade och fick bada efter va bara ett plus :D



Idag blir det då jobb nu från 9.45 till 14.15, sen blir det att dra sig hemmåt för mat å uppladdning, å sen klockan 16.15 så har vi match igen. Lär väll bli minst lika skitig, men det är ju som det allt går ut på så why not? ;)
Efter matchen tror ja dock jag drar mig till hemmets trygga värme och min sköna säng. Ingen utekväll för Sara denna kväll.

Lägenhetsjakten går som lite dåligt just nu...hoppas det artar sig snart.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0