Mums fillibabba :D

Skönt att ha fått komma hem, fått i sig mammas köttfärssås å spagetti å sen tagit en lång å varm dusch :) Varför kan man inte ha det så bra jämt?

Såg nått helt ohyggligt när ja körde hem från jobbet idag. I mitten av Stensele gick det en kvinna, med långt å stripigt svart hår, en knall-lila tröja å verkligen lysande oranga byxor. Ja brukar inte va den som bryr ig eller påpekar folks utstyrslar, men kan hon möjlin ha sett sig sjäv  spegeln innan hon gick ut? Iofs är ju smaken som baken, så hon kanske tycker det va fint...that's fine with me, men ja måste erkänna att man vart lite lätt frestad att stänga mina små ögon för en stund.

Men men, nog med sånt. Känner mig inte så taggad på nått alls just nu, men man får väll försöka få sig en god natts sömn å sen kräla sig igenom ännu en dag. Känns som om mattan dragits bort under fötterna på mig, så ja måste nog få lite tid på mig att ställa mig upp igen...

Jadu, turkiet snart?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0