Snart!!...

Ja nu är det bara två å en halv timme kvar innan ja äntligen får sluta. Kan tala om att det itne är nån höjdare att jobba bredvid en restaurang när man jobbar så här pass länge. Matoset från Kitas gör att magen bara kurrar mer, och tiden går bara sekigare när man verkligen vill ha mat och sätter tänderna i tanken på att man har hela två å en halv timme kvar. Men men, hungern är nått som ja haft väldigt lätt för att stilla i veckan, så jag överlever. Dessutom har ja ju datorn som man kan döda lite tid med :P
 
Börjar känna mig lite stressad nu. Känns som om ja har mycket att fixa på kort tid. Bikini, lägenhet, soffa, dator, sandaler, sommarkläder m.m. Det där med beach-kroppen har som kommit i skymundan å nu hinner man ju inte med det, så det är ju bara att skrota den idéen. Men förhoppningsvis ska ja lyckas fixa mig allt annat ;)
   Måste köpa solskyddsfaktor också :/ Känns som om det kommer bli ganska dyrt, för man behöver ju starkare på vissa ställen än andra. Tur att mamma sa att ja kunde ta våran med spf 20, då kanske ja bara behöver köpa mig en egen förpackning med en lite starkare :)

Jaja, börjar i alla fall verkligen tagga för resan nu trots allt som inte är gjort än. Längtar så tills ja å Jenny ligger i varsin solstol på stranden, iklädd inget mer än bikini och solbrillor, med en grym drink i ena handen och en svalkande glass i den andra. Fy fan va gott vi ska må å så skönt vi ska ha det! Fattar inte att det blev av ens. Det va ju först hon å Krille som skulle till Bulgarien. Hon frågade iofs om ja ville följa, men ja sa att ja inte hade råd så det gick inte. Å nu, mer än ett halvår senare, är vi snart på vår väg till Turkiet, bara jag å Jenny! :D Kan inte beskriva känslan på nått annat sätt än så grymt jävla härligt!! ;)





Nä nu ska ja väll kanske göra nått annat än att sitta här å rabbla ner en hel roman om mina tankar och så...
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0