Tisdag

Jadu, lägenhetsjakten fortsätter. Har just anmält intresse på tre lägenheter, en på Ålidhem och två på Liljansberget. Hoppas ju självklart mest på nån av dom på liljansberget, men den på Ålidhem skule nog inte sitta helt fel den heller. En annan jakt som gett ungefär lika lite resultat på senaste tiden är min akt på en ny bikini :( Ja letar å ja letar men ingenting hittar jag. Börjar juärma sig med stormsteg nu också så dags att rappa på! Men men, det löser sig väll tillslut...som det mesta.

Idag blir det en lång arbetsdag och sen vet ja itne vad som händer. Patrik kanske ville hitta på nått, men v får väll se hur det blir med den saken. Annars tror ja det blir ännu en hemakväll och tidigt isäng :)

Fick kläderna från Only igår, å otroligt nog så kunde ja ha hälften av allt! :P Iofs va det bara fyra saker som ja hade beställt, men ändå ;) Känns bra att i alla fall ha några sommriga och svala plagg inför Turkiet. Men nu är det bara bikini som får iförskaffas, för mer har ja nog inte riktigt råd med den här månaden :/ Jaja, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge (syftar på väntan på min lön i slutet av augusti...it's gonna be huge!(i jämförelse med mina tidigare löner alltså, kanske inte om man jämför med Bill Gates :P)).

Nä nu ska ja göra nån nytta, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0