Funderationer i massor

Ja, dagen på jobbet är över å ja kom just hem från Patrik där det blev tårta å gratulationer, babbel och lite planering inför helgen. Ser ut som det blir Lycksele på lördag, nice :D Ska bli trevligt att fira semestern med lite trevligt folk :P Blir nog grymt...

Har tänkt på en sak, hur många skriver egentligen brev numera? Det kan ju inte va så många egentligen. Å det är ju så kul å få brev, är som nått speciellt med det...åsså är det ingen som gör det?! Ja ska fasiken börja skicka brav när ja ha flyttat, va cool ja skulle va då!?

En annan sak, hur många använder telefonkiosker? Det måste ju va nått som håller på å dö ut?! Vet då inte att ja sett nån gå in i en sån för att seriöst ringa ett samtal...vet inte om ja ens någonsin har sett det faktsikt!?

Jaja, nog med funderationer om vad som sakta försvinner ur våra liv. Över till nyheter i liv istället. Snart ska ja fara på min första utlandsresa utan vuxet sällskap(med vuxen menar ja förälder eller lärare), ja ska snat flytta för första gången i mitt liv och ja ska snart börja på en ny skola...Känns riktigt roligt alltihopa men sammtidigt lite läskigt och tråkigt eftersom det är främmande och för att ja måste lämna mina nära och kära :( Men dom får komma till mig dom gånger ja inte kommer hem :P

Men, nu får det va slut på rabblande för ikväll. Måste upp tidigt imorn å skjutsa mor på jobbet, fara hem å fixa mig å sen dra iväg på mitt eget jobb. Har bara fyra dagar kvar där nu å sen blir det semester tills skolan börjar, skööönt!

Jaja, sängen kallar, ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0