1/6

Går min sista måndag på Luspen idag, å det känns bra! Kommer aldrig mer behöva dra mig hit en måndagmorgon för att sitta på en dryg lektion och bara ränka ner minuterna innan man slutar. Säger bara hallelujah ;)

Stämningen på skolan är lite sådär. Alla är ju nedstämda över det som hände i helgen, och dom har ställt upp ett bord med ett kort på Evelina här på skolan. Är så hemskt, och man förstår det inte. Dom har tydligen inte identifierat henne än, men det verkar ändå helt säkert att det va hon. Än om ja kanske inte va med henne särskilt ofta, så är ju det enda man har fina minnen av henne. Hur vi skämtade oss igenom hela polenresan, hur rolig hon var som person och hur det va att se henne i långklänning på balen förra året. Hon var i mina ögon en väldigt fin person, och det är så jag kommer minnas henne. Förstår att det är svårt för hennes närmaste, men kommer nog aldrig förstå just hur svårt. Många sörjer hela hädelsen och det är nästan så man inte förstår vad som har hänt...

En bra sak som händer idag är i alla fall tt betygen sätts. Blir då middag ikväll å sen får man väll se om man tar sig en cider eller två. Nån som är på?
Men nu blir det kemi, skönt att det snart är över!

Sorgligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0