Åhhh...

Nu sitter ja här å slänger i mig lite frukost inför veckans sista dag på jobbet. Känns skönt att få va ledig sen, men skulle garna va det redan nu :P Känner inte riktigt för att va i butiken i åtta å en halv timme :S men men, det blir ju pengar tillslut..
Efter jobbet blir det hem å kaka, vila en stund å sen ska ja å Helena dra på gymmet en sväng. Kanns bra för det va ett bra tag sen ja rörde på mig sist, inte bra...

Det har nu slagit mig att vi faktiskt har tagit studenten. Att vi som gick nv aldrig mer kommer va en klass, att man inte ska kliva upp och fara på luspen på måndag, att vi aldrig mer kommer käka skollunch på röbro...men värst av allt kommer många fina vänner försvinna ur min vardag :( Känns faktiskt riktigt tungt och vemodigt just det där med att alla far åt olika håll, och ja ska i alla fall göra mitt bästa för att i lyckas hålla kontakten med så många som möjligt. Skulle det va så att man ändå tappar kontekten med många så har man ju i alla fall alltid många fina minnen med sig :P












Kommer sakna alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0