Balen

Ja, inlägget har fått många kommentarer, de flesta har faktiskt en poäng, men måste säga att några faktiskt är lite onödiga. Visst får hon tycka vad hon vill, men om man är en av de hon hackar på så känns det faktiskt lite tråkigt. Klädkoden för bal är klänning, och det står ingenting om längd. Då är det väll fritt fram att ha kort klänning också? Dessutom kan det va precis lika fint, och trivs man bättre i det, och tycker att det är finare, då ska man väll få ha det när man väl ska få klä upp sig? Sen känns det lite som sättet det skrevs på vart fel. Jaja, vart lite bestött just när jag läste det, men nu känns det som det itne spelar så stor roll. Jag vet att vi var precis lika fina och upklädda som alla andra, så hennes åsikt känns inte så speciell.
Sen så vart då min kommentar också missuppfattad. Jag sa inte att hon påstått att vi var slampiga, jag frågade om det var det hon ville få fram med det hela. Jaja...

Fick veta att ja får mvg i idrott också idag :D Inte allt för oväntat då ja också sa att det va det ja tycker jag är värd, men skönt ändå ;) Sen är det ju en liten kille från Lycksele som tagit körkortet idag, grattis Wim!

Blir gött med tacos!
My life, my choise...

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Killarna har ju inte frack så då kan man inte kräva att tjejerna ska ha långklänning/aftonklänning. Vad personer tolkar som balklänning är väll ens egen sak. Tills dess att det står klädkod; fack eller mörk kostym får kvinnan ha ofullång klänning(dvs. inte hellång) om hon så önskar:)

2009-06-02 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0